Vrijdagavond: stratenvolleybal toernooi

Het toernooi begint om 18:30 uur en zal plaatsvinden rondom de Ploats. Deelnemers graag aanwezig om 18:00! Het volleybaltoernooi vindt dit jaar plaats in het zand rondom de Ploats! We hebben dit jaar 16 teams die de strijd met elkaar aan zullen gaan. De teamcaptains hebben inmiddels hun teams gevormd en de spelers zijn al druk bezig met trainen, want natuurlijk wil iedereen winnen. De catering wordt vanuit de Ploats zodat we een gezellige nazit kunnen garanderen. Uiteraard hopen we op veel publiek om alle teams aan te moedigen, zodat het een echte door Blokzieligers, voor Blokzieligers avond wordt.

Tijdens de volleybal is er een kinderdisco in de Ploats! Dus kom gezellig met de hele familie!

Dus kom allemaal naar het toernooi. Uiteraard wensen we alle spelers een spannend en sportief toernooi toe.

Vrijdag 16 juni Kindermiddag

We gaan weer een soort van zeskamp houden voor de groepen 5 t/m 8, ook dit zal plaatsvinden in het zand bij de Ploats. Het is weer gelukt allerlei leuke spelletjes te bedenken voor deze middag. De kinderen worden allemaal verdeeld in groepjes, alle groepen door elkaar heen. De oudste kinderen van groep 8 zullen de captains zijn en gaan met hun groepen de spelletjes bij langs en proberen deze zo goed of snel mogelijk uit te voeren.

Alle deelnemers krijgen tijdens deze middag iets te drinken en iets lekkers als ze naar huis gaan. Ook krijgt iedereen die meedoet een leuk aandenken van deze middag. En voor de groepswinnaar is er iets extra’s. We hopen natuurlijk op schitterend weer zodat het weer een gezellige en sportieve middag wordt.

We verwachten jullie om 13.00 uur op het zwembad van Blokzijl.

Succes allemaal!

Het wordt pas echt leuk als de kinderen worden aangemoedigd, tot ziens op het zwembad.

Vrijdag 16 juni is de dag van de kinderen!

Vrijdagochtend trappen we af om half 10 met leuke spelletjes voor de kinderen van groep 1 t/m 4! Dit in een grote zandbak!

Uiteraard staat er ook wat te drinken en wat lekkers voor jullie klaar.

Kom je ook?