Gezellige ochtend met zang en muziek in "De Vierhoek"

Dit jaar organiseert “Stichting De Stad Blokzijl” opnieuw een gezellige seniorenmorgen met muziek en zang, onder het genot van een kopje koffie met heerlijke brok, voor alle bewoners van Blokzijl en omgeving in woonzorg complex “de Vierhoek”. Deze ochtend worden er Smartlappen, Nederlandstalige en levensliederen gezongen door een gelegenheidskoor bestaande uit leden van diverse koren die ons stadje rijk is. Naast deze “beroeps”zangers en zangeressen zingt ook een afvaardiging van “Stichting De Stad Blokzijl” mee. We worden begeleidt door maar liefst 3 accordeons en een trommel, dat belooft wat!

De liedjes worden ten gehore gebracht in een informele sfeer en een ieder die wil en kan meezingen mag dat. We hopen dat het een gezellige en vooral feestelijke muzikale morgen mag worden.

De ouderenochtend begint rond 10:00 uur en iedereen uit Blokzijl en omgeving die zin en tijd heeft,  is van harte uitgenodigd om deze ochtend naar de Vierhoek te komen.

Zeskamp?

Zaterdagmiddag 17 juni 13.30 uur staat er een zeskamp gepland.

Wij van Stichting de Stad Blokzijl verwachten dat dit een waar spektakel gaat worden waar nog lang over zal worden gesproken. Wij hopen dan ook op een groot aantal deelnemers. Ook hopen wij veel publiek en supporters te mogen verwelkomen om de deelnemers aan te moedigen en toe te juichen. Opgeven kan bij een van de bestuursleden die vermeld staan achterin het boekje en tevens is het mogelijk je nog voor de start van het gebeuren bij de organisatie aan te melden.